FF Tussendoortjes en nieuwtjes uit Gouda

Marianka Peters



mariankapeters@gmail.com

Duur kadootje

12-12-2013 12:51

Bijzonder trots en dankbaar zijn wij met de geboorte van onze kerngezonde kleinzoon Gino op 11-12-13 om 11.47 uur. Een mooiere en nooit meer te vergeten datum was ondenkbaar. 

Een bijzonder kadootje zag ik ook op mijn voorruit van mijn bolide zitten, toen ik tevreden en opgelucht over de goede afloop het Jozefziekenhuis verliet. Omdat de ouders van Gino het blije nieuws al hadden gedeeld op social media, dacht ik een felicitatiebriefje van dene of gene onder mijn ruitenwisser te vinden. Helaas was het een parkeerboete omdat ik geen geldige vergunning voor het parkeergebied had. Ja, shit happens. Maar enige verklaring voor mijn 'grove' en 'onvergeeflijke' actie wil ik toch geven.

's Morgens in de haast opgeroepen omdat  Gino zijn komst aankondigde. Parkeerterrein bij Jozefziekenhuis bommetje vol, dus besloot ik buiten het parkeerterrein mijn auto te parkeren. Nou, eigenlijk heb ik hem gewoon neer gepletterd, want zo netjes stond ie nou ook weer niet. Geen excuus, maar je wilt immers zo snel mogelijk naar je dochter, dus vergeet je even de rest van de wereld om je heen. Tenslotte ben ik ook maar een mens. Ja, die boete, jammer, maar uiteindelijk heb ik het er wel voor over gehad. Anders had ik tien rondjes moeten rijden op zoek naar een parkeerplek en was ik misschien te laat voor het moment suprême geweest. 

Het meest opvallende aan de parkeerboete was het tijdstip dat de brave controleur had ingetypt. 11.47 uur! Precies op het moment dat de kleine werd geboren. Dat kan gewoon een toeval zijn of zou dit een teken zijn? Paragnosten zullen het antwoord vast weten. In ieder geval heeft Gino al een heel bijzonder en uniek plaatje in zijn dagboek gekregen. Welkom lieve Gino, in de échte wereld! 

 

Onderwerp: Duur kadootje

duur kadootje

ria jansen 12-12-2013
Leuk opmerkelijk ff tussendoor.
Marianka, dat mooie jongetje als kadootje had je toch voor geen geld willen missen.
Jouw boete draagt Gino met een glimlach naar oma heel zijn mooie leventje mee.
Geweldig.

met een knuffel voor Gino
Ria Jansen

Onderwerp: Duur kadootje

Geen commentaar gevonden.